פניה וקבילות

דקאנט הסטודנטים

דקאנית הסטודנטים משמשת מתוקף תפקידה כנציבת קבילות הסטודנטים/ות ומייצגם/ן מול המכללה. 

הנציב יטפל בקבילות שתוגשנה ע"י הסטודנטים/ות הקובלים/ות על בעיות אקדמיות ו/או מנהלתיות אישיות שלא טופלו כראוי ע"י הנוגעים בדבר,
להוציא החלטות בנושאי ציונים, מלגות ומעונות וכן החלטות של ועדות משמעת/ערעורים. 

לצורך טיפ​ול יעיל ומסודר יש לפעול לפי סדר הפניות הבא:

  • מזכירות הפקולטה
  • נושאים אקדמיים: ראש המחלקה, דקאן הפקולטה
  • נושאים מנהליים: ראש מנהל פקולטה
  • במידה ולא מגיעים לפתרון שמספק אותך ניתן לפנות לנציבת קבילות סטודנטים. 

חשוב לציין

  • הקבילה תפרט את המעשים או את המחדלים שבגינם היא מוגשת ואת נימוקי הקבילה.
  • על הקובל לצרף את כל המסמכים המצויים בידיו, שיש להם קשר לעניין.
  • הנציבה תטפל רק בקבילה שנכתבה על ידי הקובל עצמו ובחתימתו, ואשר הוגשה לאחר שהקובל מיצה את כל הפניות במערכת המנהלית והאקדמית בקמפוס.

​את הפנייה יש להפנות בכתב לנציבת קבילות הסטודנטים דבי קופמן-גבאי למייל:  debyk@ruppin.ac.il

​​לפרטים נוספים על נוהל הפניה לדקאן הסטודנטים לחצו כאן - נוהל ה​פניה​ לדיקאנית ה​סטודנטים​