אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
פניה וקבילות
דקאנט הסטודנטים
דקאנית הסטודנטים משמשת מתוקף תפקידה כנציבת קבילות הסטודנטים/ות ומייצגם/ן מול המכללה.
הנציב יטפל בקבילות שתוגשנה ע"י הסטודנטים/ות הקובלים/ות על בעיות אקדמיות ו/או מנהלתיות אישיות שלא טופלו כראוי ע"י הנוגעים בדבר,
להוציא החלטות בנושאי ציונים, מלגות ומעונות וכן החלטות של ועדות משמעת/ערעורים.
לצורך טיפול יעיל ומסודר יש לפעול לפי סדר הפניות הבא:
- מזכירות הפקולטה
- נושאים אקדמיים: ראש המחלקה, דקאן הפקולטה
- נושאים מנהליים: ראש מנהל פקולטה
- במידה ולא מגיעים לפתרון שמספק אותך ניתן לפנות לנציבת קבילות סטודנטים.
חשוב לציין
- הקבילה תפרט את המעשים או את המחדלים שבגינם היא מוגשת ואת נימוקי הקבילה.
- על הקובל לצרף את כל המסמכים המצויים בידיו, שיש להם קשר לעניין.
- הנציבה תטפל רק בקבילה שנכתבה על ידי הקובל עצמו ובחתימתו, ואשר הוגשה לאחר שהקובל מיצה את כל הפניות במערכת המנהלית והאקדמית בקמפוס.
את הפנייה יש להפנות בכתב לנציבת קבילות הסטודנטים דבי קופמן-גבאי למייל: debyk@ruppin.ac.il
לפרטים נוספים על נוהל הפניה לדקאן הסטודנטים לחצו כאן - נוהל הפניה לדיקאנית הסטודנטים