סקרים הערכה ומשוב
הערכת הוראה-למידה מסכמת (סוף סמסטר)
בסיום כל סמסטר מועבר סקר ממוחשב להערכת שביעות רצון הסטודנטים.יות מתהליכי ההוראה-למידה בקורסים השונים.
הסטודנטים משיבים באופן אנונימי, לא ניתן לדעת מה כתב/דירג סטודנט X, Y, אלא כאיסוף כמותי/סטטיסטי של תוצאות המופצות לחברי.ות הסגל רק לאחר מסירת ציוני המבחנים/עבודות בקורס.
הערכות אלה מאפשרות לחברי.ות הסגל להבין את צרכי הלימוד והאתגרים בקבוצות הלימוד בכל אחד מהקורסים ברופין, מסייעות לאיתור הפערים ושיפור הנדרש בהמשך במטרה להיות מרצים טובים עוד יותר.
בנוסף, מידי שנה, מקדישה הנהלת המוסד לניתוח המגמות שהתקבלו בפריסה מקיפה מאד ומקיימת תהליך הפקת לקחים מעמיק. מטרתו שימור תמהיל האיכויות בתהליכי ההוראה במוסד ומיקוד הדגשים לשיפור
לטובת למידה אפקטיבית ורלבנטית בעתיד, תוך יישום משמעותי כבר בשנה העוקבת.
נוסחי השאלונים 2024
הערכה מעצבת (לאחר שליש הסמסטר)
במהלך הסמסטר, מעבירים חברי.ות הסגל 'משוב איכותני' המוגדר כהערכה מעצבת בקורס: 1-2 נקודות לשימור, 1-2 נקודות לשיפור (הערות פתוחות).
משוב זה מועבר ביוזמת המרצים ולשימושם. באמצעותו הם יוצרים עבור כלל הסטודנטים את הזדמנות להציג את הקשיים, האתגרים, מה תרם או מה יסייע בנוסף ללמידה בקורס.
אך בעיקר במטרה ליצור תאום ציפיות טוב יותר, ולתת מענה מותאם, אפקטיבי יותר ללומדים. ות.
מרצים וותיקים וחדשים עושים שימוש בהערכה זו ומסתייעים בה עד מאד לקידום ההוראה והלמידה עוד באותו הסמסטר.
'השירות לסטודנט' וסקרים ייעודיים נוספים
מידי שנה, מועברים סקר/ים ייעודיים נוספים המתמקדים בתחומים מגוונים ובהם:
'איכות השירות לסטודנט' – סקר שמטרתו לאסוף מידע אודות שביעות רצון הסטודנטים.יות מהשירות לו הם זוכים במהלך לימודיהם בקמפוס: טיפול בפניות יעיל ומקצועי במזכירויות החוגים, התשתיות הפיזיות, מערכות המחשוב התומכות, דקאנט הסטודנטים, הספרייה, הקפיטריה, הניקיון בקמפוס ועוד.
המידע שנאסף מועבר לראשי היחידות הרלבנטיות ומסייע רבות לשיפור והתייעלות השירות כמו גם בקבלת החלטות הנהלה להפניית משאבים לרווחת הסטודנטים.ות ועוד.
בנוסף, מועברים סקרים ייעודיים בתחומים נבחרים כמו אפקטיביות הלמידה מרחוק, הקניית כישורים לעולם העבודה, עד כמה הלמידה ברופין מעניינת, מעוררת לחשיבה, מידת החשיפה למציאות בשטח (יישומיות-פרקטיקה) ועוד.
סקרים נוספים מועברים גם לבוגרי רופין, לאחר השתלבותם בעולם העבודה/תארים מתקדמים, נקודת מבט בוגרי רופין משמעותית מאד ומעמיקה את ההבנה באשר לרלבנטיות תכניות הלימודים, תהליכי
ההכשרה האקדמית בכללותם והמיומנויות הנדרשות כיום מהסטודנטים כבוגרים.