אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
מה בתוכנית ?
סדנת קריאייטיב ומיומנויות בתקשורת חזותית | טובי בן הרצל
שנה ב’: AI לטובת העיצוב, השיווק והפרסום: כלי AI ליצירת אימג'ים, סרטונים, ג'ינגלים וכו'
כיתה 204
התנהגות צרכנים | פרופ' איריס וילנאי-יעבץ
שנה ב': סדנת AI ליצירת תוצרים קריאיטיביים על בסיס מודלים תיאורטיים ומאמרים אקדמים, בהשתתפות איילת קיי עזר
כיתה 207
ישראל - סוגיות מתקדמות באסטרטגיה ושיווק | ד"ר מירב וייס-סידי
שנה ג': "תרבוט" (Tarbut) - מסע דיגיטלי ליצירת קמפיין AI מותאם תרבותית, תוך הפחתת הטיות וחשיבה מתקנת
מיקום יפורסם בהמשך
מדיניות מוצרים ומותגים | ד"ר יואל אסרף
שנה ב': הופכים את הכיתה עם טכנולוגיות שיווק חדשניות :AI , בלוקצ'יין, רובוטיקה, מטאברס ועוד. תחרות מצגות על בסיס הספר Transformative Marketing
כיתה 208
מחקרי שוק | פרופ' איריס וילנאי-יעבץ
שנה ג': הרצאת אורח, התנסות והדגמה: מיקי זכאי, מנהל ויועץ בחב' הייעוץ הגלובלית KPMG (ובוגר רופין בכלכלה וחשבונאות) 'המהפכה העסקית באמצעות AI ', בשילוב פיצוח אתגר (בצוותים) המבוסס על מקרה אמיתי
כיתה 207
תקשורת שיווקית | טלי אפרת
שנה ב': הרצאת אורח: אור סגלוביץ’, AdsOn סוכנות פרסום בדיגיטל - שימוש ב AI ביצירת קמפיינים
כיתה 102