מה בתוכנית ?
סדנת קריאייטיב ומיומנויות בתקשורת חזותית | טובי בן הרצל
שנה ב’: AI לטובת העיצוב, השיווק והפרסום: כלי AI ליצירת אימג'ים, סרטונים, ג'ינגלים וכו'
כיתה 204
התנהגות צרכנים | פרופ' איריס וילנאי-יעבץ
שנה ב': סדנת AI ליצירת תוצרים קריאיטיביים על בסיס מודלים תיאורטיים ומאמרים אקדמים, בהשתתפות איילת קיי עזר
כיתה 207
ישראל - סוגיות מתקדמות באסטרטגיה ושיווק | ד"ר מירב וייס-סידי
שנה ג': "תרבוט" (Tarbut) - מסע דיגיטלי ליצירת קמפיין AI מותאם תרבותית, תוך הפחתת הטיות וחשיבה מתקנת
מיקום יפורסם בהמשך
מדיניות מוצרים ומותגים | ד"ר יואל אסרף
שנה ב': הופכים את הכיתה עם טכנולוגיות שיווק חדשניות :AI , בלוקצ'יין, רובוטיקה, מטאברס ועוד. תחרות מצגות על בסיס הספר Transformative Marketing
כיתה 208
מחקרי שוק | פרופ' איריס וילנאי-יעבץ
שנה ג': הרצאת אורח, התנסות והדגמה: מיקי זכאי, מנהל ויועץ בחב' הייעוץ הגלובלית KPMG (ובוגר רופין בכלכלה וחשבונאות) 'המהפכה העסקית באמצעות AI ', בשילוב פיצוח אתגר (בצוותים) המבוסס על מקרה אמיתי
כיתה 207
תקשורת שיווקית | טלי אפרת
שנה ב': הרצאת אורח: אור סגלוביץ’, AdsOn סוכנות פרסום בדיגיטל - שימוש ב AI ביצירת קמפיינים
כיתה 102