ינון לנדברג
בוגר BA במנהל עסקים
מקבל אות במ"ה (בוגרים מעוררי השראה) לשנת תשע"ח
מתנדב בתחומים רבים (כגון פרויקט השראה למדענים ישראלים צעירים - תחרות עולמית להנחתת חללית על הירח) מסייע לפרויקטים שונים ברופין ובכללם תחרות הקמפיינים ועוד. בכל שנה מוזמן למפגש עם סטודנטים במנהל עסקים להרצאת השראה לעידוד חדשנות וחשיבה יצירתית.
ינון ייסד את חברת אידיאולוג'יק, סוכנות הפרסום האינטראקטיבי הראשונה בישראל, שנוסדה ב – 1999. לנדנברג הוביל קמפיינים דיגיטליים פורצי דרך, שזכו לעשרות פרסים ומועמדויות בתחרויות הנחשבות בעולם, כגון: אריות בפסטיבל קאן, One Show, Eurobest ,webby , פסטיבל ניו יורק ועוד.יינון הקים את מעבדת החדשנות sFBI המתנהלת כחברת סטארט-אפ שמטרתה לייצר מוצרים טכנולוגיים חכמים מוכווני אדם שאמורים לענות על צורך אמיתי. להלן ציטוטים מהעיתונות הכלכלית:
כבר ב-2006 נבחר ע"י TheMarkerבמקום השלישי מבין 50 האנשים המשפיעים ביותר על האינטרנט הישראלי ייסד את חברת האינטרקטיב אידיאולוג'יק ועל פי גלובס נחשב ממייסדי תחום האינטראקטיב בישראל. במשך מספר שנים הייתה אידיאולוג'יק החברה הגדולה והרווחית בתחום זה. הקמפיין, שיצר לנדנבג לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית לאחרונה הקים יינון את הסטארט-אפ הישראלי בוסקו (Bosco) בשיתוף עם אסתר ליברזון נמר. האפליקציה שפיתחו מאותתת להורים במקרה שבו הילד נקלע למצוקה חברתית ומאפשרת קבלת אינדיקציות מתקשורת ברשת למצבי סיכון.
