אנה לוי

עוזרת ראש מחלקת שירות לקוחות בנמל אשדוד

מוסמכת (MA) בלוגיסטקה ושרשרת האספקה הגלובלית

שמי אנה לוי, אני משמשת כע' ראש מחלקת שירות לקוחות בנמל אשדוד, המשמעות העיקרית של התפקיד היא להיות מסוגלת לפתור ללקוחות הנמל, שהם למעשה כלל אזרחי ישראל- יבואנים, יצואנים, סוכני אנייה, סוכני מכס, משלחים, תיירים, מבקרים ואזרחים מהשורה, את כלל האתגרים העומדים בפניהם בכל שלב בשרשרת הלוגיסטית.

התואר ברופין בלוגיסטיקה ומערכות ימיות, שימש אותי באופן בלתי יתואר, הוא הגדיר בצורה ברורה וסדורה את התהליכים השונים ומשמעותם בכל השרשרת הלוגיסטית בתחום העברת, שילוח ואחסון מטענים. עבורי זה היה מקור ידע ולימודים מהמעלה הראשונה. יתרה מכך, התואר חוויתי וייחודי באופן יוצא דופן, הוא מורכב מקורסים לימודיים רגילים כמו בכל אוניברסיטה אחרת, וגם,  וזו גולת הכותרת, מקורסים ייחודיים הכוללים התנסויות אישיות, החל מסדנאות ימיות,  משחק סימולציה אסטרטגי, הזמנת מטענים מחו"ל וכלה בסיורים בנמלים בארץ  ובעולם. 

ההרכב האנושי שמרכיב את התואר הוא מקור ידע בפני עצמו. לתואר מהסוג הזה מגיעים אנשים אשר רוצים להרחיב את אופקיהם ואת הידע המקצועי שלהם. רובם מתחומי הלוגיסטיקה והספנות, נוצרים קשרים אישיים ומקצועיים אשר לא פעם פותחים דלתות ומסייעים באתגרים שבמקצוע.

​בחנתי את רוב המרכזים האקדמיים במדינה וביניהם אוניברסיטאות, מצאתי כי התואר ברופין מספק הן את חווית הלימודים והן את המרכיבים המקצועיים הטובים ביותר לעניות דעתי.