אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
פרופ' חמוטל קריינר
בית 3 חדר 1
קורסים
- מבוא לפסיכולוגיה
- פסיכולוגיה קוגניטיבית
- תפיסה
- סמינר מחקר: שפה וזיכרון
- תהליכים קוגניטיביים בעיבוד שפה
- תהליכי קריאה
- דו-לשוניות
תחומי מחקר
- מבוא לפסיכולוגיה
- פסיכולוגיה קוגניטיבית
- תפיסה
- סמינר מחקר: שפה וזיכרון
- תהליכים קוגניטיביים בעיבוד שפה
- תהליכי קריאה
- דו-לשוניות
פרסומים
Ben-Avi, I., Rabin, S., Melamed, S., Kreiner, H., & Ribak, J. (1998). Malingering assessment in behavioral toxicology: What, why, and how. American Journal of Industrial Medicine, 34(4), 325-330. Q1, SJR 0.99.
Koriat, A., Greenberg, S., & Kreiner, H. (2002). The extraction of structure during reading: Evidence from reading prosody. Memory & Cognition, 30(2), 270-280. Q1, SJR 1.5.
Kreiner, H. Sturt, P., & Garrod, S., (2008). Processing definitional and stereotypical gender in reference resolution: Evidence from eye-movements. Journal of Memory and Language, 58, 239–261. Q1, SJR 2.7. doi: 10.1016/j.jml.2007.09.003
Shillcock, R., Roberts, M., Kreiner, H., & Obregón, M. (2010). Binocular foveation in reading. Attention, Perception & Psychophysics, 72(8), 2184-2203. Q1, SJR 1.2. doi: 10.3758/BF03196694 [designated as "Best Article of 2010" in Attention, Perception & Psychophisics]
Kreiner, H., Garrod, S., & Sturt, P. (2013). Number agreement in sentence comprehension: The relationship between grammatical and conceptual factors. Language and Cognitive Processes, 28(6), 829-874. Q1, SJR 1.3. doi: 10.1080/01690965.2012.667567
Gamliel, E., & Kreiner, H. (2013). Is a picture worth a thousand words? The interaction of visual display and attribute representation in attenuating framing bias. Judgment and Decision Making, 8(4), 482-491. Q1, SJR 1.41.
Kreiner, H., & Eviatar, Z. (2014). Prosody: The missing link in the embodiment of syntax. Brain and Language, 137(2014), 91-102. Q1, SJR 1.96.
Kreiner, H., & Degani, T. (2015). Tip-of-the-tongue in a second language: The effects of brief first-language exposure and long-term use. Cognition, 137, 106–114. Q1, SJR 2.84. doi: 10.1016/j.cognition.2014.12.011
Kreiner, H., & Gamliel, E. (2016). Looking at both sides of the coin: Mixed representation moderates attribute‐framing bias in written and auditory messages. Applied Cognitive Psychology, 30(3), 332-340. Q1, SJR 0.88. doi: 10.1002/acp.3203
Levi-Belz, Y., & Kreiner, H. (2016). What you say and how you say it: Analysis of speech content and speech fluency as predictors of judged self-disclosure. Social Psychological and Personality Science, 7(3), 232-239. Q1, SJR 1.74. doi: 10.1177/1948550616632575
Kreiner, H., & Gamliel, E. (2018). The role of attention in attribute framing. Journal of Behavioral Decision Making, 31, 392-401. Q1, SJR 1.28. doi: 10.1002/bdm.2067
Rosen, G., Kreiner, H., & Levi-Belz, Y. (2019). Beyond the Werther effect: Public response to suicide news reports as reflected in computerized text analysis of online reader comments. Archives of Suicide Research, 1543-6136. Q1, SJR 1.
Kreiner, H., & Levi, Y. (2019) Self-disclosure here and now: Combining retrospective perceived assessment with dynamic behavioral measures. Frontiers in Psychology, 10, 558. Q1, SJR 1.04.
Gamliel, E., & Kreiner, H. (In Press). Applying fuzzy-trace theory to attribute-framing bias: Gist and verbatim representations of quantitative information. Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. Q1, SJR 2.25
Kreiner, H., & Gamliel, E. (In Press). 'Alive' or 'Not Dead': The Contribution of Descriptors to Attribute-Framing Bias. Quarterly Journal of Experimental Psychology. Q1, SJR 1.5.
Degani, T., Kreiner, H., Ataria, H. & Khateeb, F. (In Press). The impact of brief exposure to the second language on native language production: Global or item specific? Applied Psycholinguistics. Q1, SJR 0.94.
Koriat, A., Greenberg, S., & Kreiner, H. (1998). The extraction of sentence structure during reading: Evidence from letter-detection experiments in Hebrew and in English. In J. Shimron (Ed.) Research in psychology of language in Israel. Jerusalem: Hebrew University. (In Hebrew).
Kreiner, H., Mohr, S., Kessler, K., & Garrod, S. (2009). Can context affect gender processing: Evidence from ERP about the differences between definitional and stereotypical gender. In K. Alter, M. Horne, M. Lindgren, M. Roll, & J. von Koss Torkildsen (Eds.), Brain Talk: Discourse with and in the Brain (pp. 107-119). Lund, Sweden: Lund Universitet. ISBN: 978-916-3355-61-5
Kreiner, H., & Koriat, A. (2010). The role of prosody in reading. In D. Aram, & O. Korat (Eds.) Language and Literacy. Jerusalem: The Hebrew University Magnes Press. (In Hebrew)
Shillcock, R., Roberts, M., Kreiner, H., & Obregon, M. (2012). Some issues in computational modelling; Occam's razor and hegel's hair gel. In E.J. Davelaar (Ed.) Connectionist Models of Neurocognition and Emergent Behavior: From theory to applications (Vol. 20, pp. 343-355). London: World Scientific. ISBN: 978-981-4340-34-2
מידע נוסף
-
ראש המעבדה לקוגניציה לשונית
-
חברת המרכז הרב תחומי לחקר קבלת החלטות