אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
פרופ' סיגל תפארת
קורסים
- מבוא לפסיכולוגיה
- מבוא לפסיכולוגיה
- פסיכולוגיה קוגניטיבית
- פסיכולוגיה רפואית
- סטטיסטיקה למדעי ההתנהגות
- סטטיסטיקה למנהלים
- לחץ והתמודדות
- כתיבה מדעית
- מבט אבולוציוני על צריכה
- אוריינות אקדמית
- שיטות מחקר
- פיתוח מיומנויות לשוק העבודה החדש
פרסומים
Tifferet, S. (1997). Obesity: a chronic psychophysiological state. Psychologia: Israel Journal of Psychology, 6, 83-90 [Hebrew].
Herstein, R. & Tifferet, S. (2007). An investigation of the new generic consumer. Journal of Consumer Marketing, 24, 133-141.
Tifferet, S., Manor, O., Constantini, S., Friedman, O., & Elizur, Y. (2007). Parental investment in children with chronic disease: The effect of child's and mother's age. Evolutionary Psychology, 5, 844-859.
Tifferet, S., Elizur, Y., Constantini, S., Friedman, O., & Manor, O. (2010). Maternal Adaptation to pediatric neurosurgical diagnosis: A growth curve analysis. Psychology and Health, 25, 213-229.
Tifferet, S., Jorev, S., & Nasanovitz, R. (2010). Lower parental investment in stepchildren: The case of the Israeli "Great Journey." Journal of Social, Evolutionary, and Cultural Psychology, 4(2), 62-67.
Tifferet, S., Manor, O., Constantini, S., Friedman, O., & Elizur, Y. (2011). Sex differences in parental reaction to pediatric illness. Journal of Child Health Care, 15(2), 118-125.
Tifferet, S., Agrest, S., & Benisti-Shlomo, A. (2011). Problem gambling: An outcome of a life history strategy. International Gambling Studies, 11(2), 253-262.
Tifferet, S., & Herstein, R. (2012). Gender differences in brand commitment, impulse buying, and hedonic consumption. Journal of Product and Brand Management, 21(3), 176-182.
Tifferet, S., Gaziel, O., & Baram, Y. (2012). Guitar increases male Facebook attractiveness: Preliminary support for the sexual selection theory of music. Letters on Evolutionary Behavioral Science, 3(1), 4-6.
Tifferet, S., Shani, N., & Cohen, H. (2013). Gender differences in the status consumption of coffee. Human Ethology Bulletin, 3, 5-9.
Tifferet, S., Kruger, D. J., Bar-Lev, O., Zeler, S. (2013). Dog ownership increases attractiveness and attenuates perceptions of short-term mating strategy in cad-like men. Journal of Evolutionary Psychology, 11(3) 121-129,
Tifferet, S., & Vilnai-Yavetz, I. (2014). Gender differences in Facebook self-presentation: An international randomized study. Computers in Human Behavior, 35, 388-399,
Tifferet, S., Pollet, T., Bar, A., & Efrati, H. (2016). Predicting sibling investment by perceived sibling resemblance. Evolutionary Behavioral Sciences, 10(1), 64-70.
Tifferet, S., & Vilnai-Yavetz, I. (2017). Phytophilia and service atmospherics: The effect of indoor plants on consumers. Environment & Behavior, 49(7), 814-844,
Tifferet, S., Rosenblit, N., & Shalev, M. (2017). Promoting sustainability in a college café by opposite-sex cashiers. International Journal of Sustainability in Higher Education, 18(7), 1279-1290,
Tifferet, S., Saad, G., Meiri, M., & Ido, N. (2018). Gift giving at Israeli weddings as a function of genetic relatedness and kinship certainty. Journal of Consumer Psychology, 28(1), 157-165.
Tifferet, S., & Vilnai-Yavetz, I. (2018). Self-presentation in LinkedIn portraits: Common features, gender, and occupational differences. Computers in Human Behavior, 80, 33-48.
Tifferet, S. (2019). Gender differences in privacy tendencies on social network sites: A meta-analysis. Computers in Human Behavior, 93, 1-12.
Tifferet, S. (2020). Gender differences in social support on Social Network Sites: A meta-analysis. Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, 23(4), 199-209.
Tifferet, S. (2020). The effect of grade framing on task engagement, task completion, and anticipated regret. Instructional Science, 48(4), 475-494.