אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
פרסומים
המעבדה לקוגניציה לשונית
Gamliel, E., & Kreiner, H. (in press). Outcome-Proportions, Numeracy and Attribute-Framing Bias. Australian Journal of Psychology.
Kreiner, H. & Gamliel, E., (in press). Are Highly Numerate Individuals Invulnerable to Attribute Framing Bias? Comparing Numerically and Graphically Represented Attribute Framing. European Journal of Social Psychology.
Gamliel, E., Kreiner, H. & McElroy, T. (in press). The Effect of Construal Level on Unethical. The Journal of Social    
     Psychology. doi: 10.1080/00224545.2016.1208139
Levi, Y. & Kreiner, H. (2016).  What You Say and How You Say It: Analysis of speech content and Speech Fluency as    
     Predictors of Judged Self-Disclosure. Social Psychology and Personality Science.
Kreiner, H. & Gamliel, E. (2016). Looking at Both Sides of the Coin: Mixed Representation Moderates Attribute-Framing
     Bias in Written and Auditory Messages. Applied Cognitive Psychology.
Gamliel, E., Kreiner, H., & Garcia-Retamero, R. (2016). The moderating role of objective and subjective numeracy in
     attribute framing. International Journal of Psychology, 51(2), 109-116. doi:10.1002/ijop.12138
Kreiner, H., Degani, T. (2015). Tip-Of-the-Tongue in a second language: The effects of brief first-language exposure
     and long-term use. Cognition, 137, 106–114.
Kreiner, H. & Eviatar, Z. (2014). Prosody: The missing link in the embodiment of syntax. Brain and Language, 137(2014),
     91-102.
Gamliel, E., Zohar, A. & Kreiner, H. (2014). Personality Traits Moderate Attribute Framing Effects. To appear in Social
     Psychological and Personality Science, 5(5), 584-592.
Gamliel, E., & Kreiner, H. (2013). Is a picture worth a thousand words? The interaction of visual display and attribute
     representation in attenuating framing bias. Judgment and Decision Making, 8(4), 482-491.
Kreiner, H., Garrod, S., & Sturt, P. (2013). Number agreement in sentence comprehension: The relationship between
     grammatical and conceptual factors. Language and Cognitive Processes, 28(6), 829-874.
     DOI:10.1080/01690965.2012.667567
Shillcock, R., Roberts, M., Kreiner, H. & Obregón, M.. (2010). Binocular Foveation in Reading. Attention, Perception &
    Psychophysics, 72(8), 2184-2203. [designated as "Best Article of 2010" in Attention, Perception & Psychophisics]
Kreiner, H. Sturt, P. & Garrod, S., (2008). Processing definitional and stereotypical gender in reference resolution:
    Evidence from eye-movements. Journal of Memory and Language, 58, 239–261.
Greenberg, S., Healy, A. F., Koriat, A. & Kreiner, H. (2004). The GO Model: A comprehensive reconsideration of the role of
    structural units in guiding and organizing text online. Psychological Bulletin and Review, 11 (3), 428–433.
Koriat, A., Greenberg, S., & Kreiner, H. (2002). The extraction of structure during reading: Evidence from reading
    prosody. Memory & Cognition, 30(2), 270-280.