אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
ד''ר כרמל בלנק
קורסים
- spss
- כתיבה מדעית
- שיטות מחקר כמותיות ב'
- סוציולוגיה ואנתרופולוגיה של החינוך
- סוציולוגים בשדה
תחומי מחקר
- ריבוד ואי שוויון
- אי שוויון בהשכלה
- משמעת בכתות ובתי ספר
- אי שוויון בגיל הרך והשלכותיו בהמשך החיים
פרסומים
“Class Dismissed – Classroom Disciplinary Climate and its Association with Student Achievement.” 2018. 164 pages, in English, Tel Aviv University. PhD Committee: Prof. Yossi Shavit (advisor), Prof. Hanna Ayalon, Prof. Richard Arum.
Blank, C. & Y. Shavit. 2016. “The Association between Student Reports of Classmates’ Disruptive Behavior and Student Achievement.” AERA Open 2(3).
Bar-Haim, Blank, C. & A. Rotman. 2018. “Educational Expansion and Inequalityof Educational Opportunities in Israel - A Gendered Perspective.” Higher Education Policy.
Bar-Haim, E. & Blank, C. 2019. "Second-Chance Alternatives and Maintained Inequality in Access to Higher Education in Israel." Social Inclusion.
Shavit, Y. & C. Blank. 2012. “School Discipline in Israel”. in: Arum, R. & M. Velez (Eds.), Improving Learning Environments: School Discipline and Student Achievement in Comparative Perspective. Stanford: Stanford University Press.
Blank C., Y. Shavit & M. Yaish. 2016. “Differentiation in Secondary Education and its Effects on Inequality of Educational Opportunities.” In: Blossfeld, H.P., Buchholz, S., Skopek, J. & M. Triventi (eds.), Models of Secondary Education and Social Inequality - An International Comparison. eduLIFE Lifelong Learning series. Cheltenham: Edward Elgar Publishing.
Blank, C., Bar-Haim, E. & Y. Shavit. 2016. “Stratification and Educational Returns in Israel,” In: Bernardi, F. & G. Ballarino (eds.), Education, Occupation and Social Origin: A Comparative Analysis of the Transmission of Socio-Economic Inequalities. Cheltenham: Edward Elgar Publishing.
Blass, N., Blank, C. & Y. Shavit. 2012. A Vision and Set of Recommendations for the Israeli Education System. Policy Paper No. 2012.11. Jerusalem: Taub Center for Social Policy Studies in Israel [Hebrew].
Blank, C. & Y. Shavit. 2013. “‘It Disturbs the Whole Class’: Disciplinary Infractions in the Classroom and Their Relation to Pupil Achievement.” In: Ben-David, D. (ed.), State of the Nation Report 2013. Jerusalem: Taub Center for Social Policy Studies in Israel [Hebrew].
Shafrir, R., Shavit, Y. & C. Blank. 2016. “Is Less Really More? On the Relationship between Class Size and Educational Achievement in Israel.” In: Weiss, A. (ed.), State of the Nation Report: Society, Economy and Policy in Israel 2016. Jerusalem: Taub Center for Social Policy Studies in Israel [Hebrew].