אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
ד"ר איריס שחר-לביא
בית 7, חדר 1
קורסים
- הערכה והתערבות במשבר
- תיאוריות דינאמיות
- פרקטיקום תואר שני – פסיכולוגיה קלינית
- פרקטיקום מרפאתי -תואר ראשון
מחקר
תחומי העניין שלי מתמקדים בבריאות הנפש והתפתחות ילדים ומתבגרים, תוך דגש על היבטים קליניים ומשפחתיים. מחקרי עסקו במספר תחומים מרכזיים: חרדה חברתית, הפרעות אכילה, היבטים פסיכולוגיים של השמנת ילדים, השפעות מגפת הקורונה על בריאות הנפש של ילדים, ושילוב בריאות הנפש ברפואת ילדים.
פרסומים
Gilboa-Schechtman, E. Shachar, I. (2013). More than a face: A unified theoretical perspective on nonverbal social cue processing in social anxiety. Frontiers in Human Neuroscience, 7, Article 904. Q2, IF 3.209 citations: 65.
Lavi-Levavi, I., Shachar, I., & Omer, H. (2013). Training in nonviolent resistance for parents of violent children: Differences between fathers and mothers. Journal of Systemic Therapies, 32(4), 79-93. IF 0.3 citations:44
Shachar, I., Aderka, I., Gilboa-Schechtman E., (2014). The factor structure of the Liebowitz Social Anxiety Scale for Children and Adolescents: Development of a brief version. Child Psychiatry and Human Development, Vol 45(3), 285-293. Q1, IF 2.35, citations:15.
Gilboa-Schechtman, E., Sachar, I., Helpan, L. (2014). Evolutionary Perspective on Social Anxiety. In S. G. Hofmann, (Ed) & P. M DiBartolo, (Ed) Social anxiety: Clinical, developmental, and social perspectives, 3rd ed., (pp. 599-622). San Diego, CA, US: Elsevier Academic Press. Citations: 29
Gilboa-Schechtman, E., Shachar I., Sahar, Y., (2014). Positivity impairment as a broad-based feature of social anxiety. In Weeks J. (Ed.), Wiley-Blackwell Handbook on Social Anxiety Disorder, (pp. 409-432).Wiley-Blackwell. Citations:37
Fennig, U., Brik, S., Sela, A., Shachar-Lavie, I., Tahar, T., Halifa- Kurzman, I., Hadas, A., & Fennig, S., (2021). Weight and Waiting for Adolescent's Bariatric Surgery: Changes in Weight During Waiting Periods for Bariatric Surgery in Adolescents. Obesity Surgery, Vol 30, 2920-2926. Q1, IF 3.603
Shachar-Lavie, I., Segal, H., Oryan, Z., Halifa-Kurtzman, I., Bar-Eyal, A., Hadas, A., & Fennig, S. (2022). Atypical anorexia nervosa: Rethinking the association between target weight and rehospitalization. Eating Behaviors, 46, 101649. Q2, IF 2.699 citations:1
hachar-Lavie, I., Shorer, M., Segal, H., Fennig, S., & Ashkenazi-Hoffnung, L. (2023). Mental health among children with long COVID during the COVID-19 pandemic. European Journal of Pediatrics, 1-9. Q1, IF 3.86
Liberman, L., Nevo-Shenker, M., Bello, R., Yackobovitch-Gavan, M., Shachar-Lavie, I., Wójcik, M., Starmach, A., Starzyk, J., Kostopoulou, E., Chrysis, D., Phillip, M. (2023) Fear of hyperglycemia in parents of children with type 1 diabetes mellitus - a multi-center multi-national study. Diabetic medicine, accepted for publication, DOI: 10.1111/dme.15114. Q1, IF 4.21
Bachner-Melman, R., Rom, R., Lev-Ari, L., Shachar-Lavie, I., Krispin, O., & Tolmacz, R. (2023). Relational attitudes in adolescent girls with and without a diagnosis of anorexia nervosa or atypical anorexia nervosa. Journal of Eating Disorders, 11(1), 166. Q1, IF 3.5
Shachar-Lavie, I., Mansbach-Kleinfeld, I., Ashkenazi-Hoffnung, L., Benaroya-Milshtein, N., Liberman A., Brik, S., Segal, H., Fennig, S. (2024) Screening for emotional problems in pediatric hospital outpatient clinics: Psychometric traits of the Pediatric Symptom Checklist (Hebrew version). Journal of Clinical Psychology in Medical Settings, 31(2), 432-443. Q2 IF 1.9
Shellac, E., Lev-Wiesel, R., Shachar-Lavie, I., Hadas, A., Sela, A., Halifa-Kurzman, I., Fennig, S. (2024). Barriers to Adolescents’ Adherence to Medical Advice after Metabolic Bariatric Surgery: A Statistical Analysis. Journal of Clinical Medicine, 13(6), 1762. Q1, IF 3.0