אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
ד''ר אביטל קאי צדוק
 
						בנין 27 (XT), חדר 333
קורסים
- שיטות ומיומנויות בעבודה סוציאלית שנה א
- שיטות מחקר כמותיות
- הקבוצה הקטנה כשיטת התערבות בעבודה סוציאלית
- סוגיות בעבודה קבוצתית
- שלנ"ו- שותפות, לומדות, נערות וסטודנטיות
תחומי מחקר
- עמידות
- צמיחה פוסט טראומטית
- תקווה
- עבודה סוציאלית קבוצתית
- עבודה סוציאלית פמיניסטית
- גיל ההתבגרות
פרסומים
Kaye-Tzadok, A., Icekson, T. (2022). A phenomenological exploration of work-related posttraumatic growth among high functioning adults maltreated as children. Frontiers in Psychology, 13:1048295. doi: 10.3389/fpsyg.2022.1048295.
Icekson, T., Kaye-Tzadok, A. & Aharon-Peeri, N. (2023). How adults maltreated as children relate to work supervisors: relational patterns and processes. Current Psychology, 42, 9347–9360. https://doi.org/10.1007/s12144-021-02242-0
Icekson, T., Kaye-Tzadok, A., & Ben-David, Y. (2023). Leaders in times of transition: Virtual self-efficacy, participant behaviors, and leader perceptions of adaptive interpersonal group processes. Group Dynamics: Theory, Research, and Practice. Advance online publication. https://dx.doi.org/10.1037/gdn0000208
Kaye-Tzadok, A., Ben-Arieh, A., Kosher, H. (2019). Hope, material resources and subjective well-being of 8 to 12-year-old children in Israel. Child Development, 90(2), 344-358.
Kaye-Tzadok, A., & Davidson-Arad, B. (2016). Posttraumatic growth among women survivors of childhood sexual abuse: its relation to cognitive strategies, posttraumatic symptoms and resilience. Psychological Trauma, Theory, Research, Practice & Policy, 8(5), 550-558.
Nadan, Y., & Kaye-Tzadok, A. (2019). The virtual arena: A call for a new domain of child subjective well-being. Child Indicators Research, 12(2), 461-477.
 
					