אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
ד"ר מירב ויס-סידי
							Dr. Merav Weiss-Sidi 
						
						מרצה במחלקה למנהל עסקים
							הפקולטה לניהול וכלכלה
						קורסים
- ארגז הכלים המחקריים לניהול
- טכנולוגיות בשירות משאבי האנוש
- מיומנויות טכנולוגיות למנהלים
- סוגיות מתקדמות באסטרטגיה ושיווק
- אסטרטגיות שיווק גלובליות
מחקר
המחקר שלי עוסק בנקודת המפגש שבין פרסום, התנהגות צרכנית ופעולה פרו-חברתית. אני בוחנת כיצד תקשורת שיווקית ועיצוב פרסומי יכולים לקדם התנהגויות חברתיות חיוביות כגון תרומה לצדקה, קבלת החלטות בריאותיות וייצוג מגוון באוכלוסייה.
גישתי משלבת תיאוריות מתחום הפסיכולוגיה, הסוציולוגיה והשיווק, במטרה להבין את התהליכים הרגשיים והקוגניטיביים המשפיעים על קבלת החלטות צרכנית. חלק מרכזי במחקר שלי כולל שימוש בטכנולוגיות ביוסנסוריות, כגון ניתוח הבעות פנים, כדי לחשוף תגובות בלתי מודעות של צרכנים לפרסומות.
הפרויקטים הנוכחיים שלי עוסקים בהחלטות תרומה, תקשורת בריאותית מותאמת תרבות, והשפעת סמלים ויזואליים בפרסום ללא מטרות רווח. בנוסף, אני חוקרת את תפקידה של מיתוג אתי וצריכה מקיימת בקידום שינוי התנהגותי ארוך טווח
 
						 
					