אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
ד''ר רונית ראובן אבן זהב
קורסים
- שיטות ומיומנויות התערבות עם עוברי חוק ונפגעי עבירה
- הדרכה בעבודה סוציאלית
- סמינר התמקדות בתחום תקון
- הנחיית קבוצות
תחומי מחקר
- הוראה והדרכה מודעת הקשר תרבותי
- הצלחה של סטודנטים בהשכלה גבוהה
- צעירות ונשים במצבי מצוקה וטראומה
פרסומים
Peleg-Oren, N., Even-Zahav, R. (2004). Why do field supervisors drop out of student Supervision? The Clinical Supervisor, 23 (2), 15-30.
Peleg-Oren, N., Macgowan, M.J., & Even-Zahav, R. (2007). Field instructors’ commitment to student supervision: Testing the Investment Model. Social Work Education, 26 (7), 684 -696.
Even-Zahav, R. (2017). 'I –You' report in supervision of social work students: An invitation to dialogue between theory and practice. Society and Welfare, 37, (3), 583- 608. [Hebrew].
Ben-Porat, A., Shemesh,S, Refaeli, T., Gottlieb, S., Reuven Even Zahav, R. (2019). Vicarious posttraumatic growth among social work students: What makes the difference. Health & Social Care in the Community. 1-8.
Even- Zahav, R.,, Refaeli, T. Shemesh, S, Refaeli, T., Gottlieb, S. Ben-Porat, A., (2020). Supervision Satisfaction Among Social Work Students in Israel: Contribution of Supervision Components, PeerSupport, and Trauma- Related Factors. Research on Social Work Practice 1- 11.
Ben-Porat, A., Shemesh,S., Even- Zahav,R., Refaeli, T. (2020). Secondary traumatization among social work students – The contribution of personal, professional, and environmental factors. British Journal of Social Work.