אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
ד''ר מעין שורר
קורסים
- מושגי יסוד בטיפול בילדים ומתבגרים
- פסיכופתולוגיה מתקדמים
- קדם פרקטיקום קליני
- פרקטיקום קליני
- היבטים פסיכולוגיים של משחק ומשחקיות
תחומי מחקר
- פסיכולוגיה קלינית: אילמות סלקטיבית, פוסט טראומה בילדים, זעזוע מח בילדים
- משחקיות הורית
- הקשר בין סגנונות הורות וויסות רגשי הורי להסתגלות נפשית בילדים
פרסומים
Shorer, M., David, R., Schonenberg-Taz, M., Levavi-Lavi, I., Phillip, M., & Meyerovitch, J. (2011). Role of parenting style in achieving metabolic control in adolescents with Type 1 Diabetes. Diabetes Care, 34, 1-3.
Mor, N., Shorer, M., Dai-Gabai, A. & Haran, D. (2011). Depression. In: Marom, S., Gilboa-Schechtman, E., Mor, N. & Meijers, J. (Eds). Cognitive Behavioral Therapy for Adults - Therapeutic Principles. Dionon-Probook. Israel (Hebrew)
Segev, S., Shorer, M., Rassovsky, U., Pilowsky-Peleg, T., Apter, A., & Fennig, S. (2016). The Contribution of Posttraumatic Stress Disorder and Mild Traumatic Brain Injury to Persistent Post Concussive Symptoms following motor vehicle accident. Neuropsychology, 30(7), 800-810.
Weisman, O., & Shorer, M. (2017). Playful exposure – an integrative view on the contributions of exposure therapy to children with anxiety. The Journal of Psychotherapy Integration, 27(4), 495-507.
Segev, S., Shorer, M., Pilowsky-Peleg, T., Apter, A., Rassovsky, Y., & Fennig, S. (2018). Gender differences in neurocognitive performance among children with posttraumatic stress disorder and Mild Traumatic Brain Injury. Journal of Traumatic Stress, 31, 64-70.
Shorer, M., Swissa, O. Levavi, P. & Swissa, A. (2019) Parental playfulness and children’s emotional regulation: the mediating role of parents’ emotional regulation and the parent–child relationship, Early Child Development and Care, 191(2), 2210-220.
Shorer, M., Segev, S., Rassovsky, Y., Fennig, S., Apter, A., & Pilowsky Peleg, T. (2020). Efficacy of Psychological Intervention for Children with Concurrent Posttraumatic Stress Disorder and Mild Traumatic Brain Injury. Journal of Traumatic Stress, 33, 330-337.
Shorer, M. & Leibovich, L. (2020). Young Children’s Emotional Stress Reactions during the COVID-19 Outbreak and their associations with Parental Emotional Regulation and Parental Playfulness. Early Child Development and Care, (Published online: 20 Aug 2020).
Shorer, M., Fennig, S., Apter, A. & Pilowsky Peleg, T. (2021). Involvement in Litigation in Children with PTSD following Motor Vehicle Accident: Associations with Emotional Distress and Treatment Outcomes. International Journal of Law and Psychiatry, 77, 101711.