דרושים סגל מנהלי

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​המרכז האקדמי רופין מעודד ומקדם גיוון ומזמין מתעניינים ומתעניינות מכל המגזרים להגיש מועמדות למשרות שאנו מפרסמים. אנו מעודדים הגשת מועמדות גם למועמדים ומועמדות בעלי מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה.​​​

לימור שרמייסטר, מנהלת משאבי אנוש וממונה תעסוקה לעובדים עם מוגבלויות:  טל': 09-8981313, limors@ruppin.ac.il

משרות פתוחות

כישורים נדרשים:

  1. אזרח.ית ותושב.ת ישראל
  2. פרופסור.ית (רצוי מן המניין) המכהן.ת או שכיהן.ה באחת האוניברסיטאות ו/או המכללות בישראל או מחוץ לישראל והוא שולט היטב בשפה העברית.
  3. מוניטין אקדמי בארץ. מוניטין אקדמי  בינלאומי - יתרון.
  4. הכרות עמוקה עם מערכות ההשכלה הגבוהה כולל פיתוח וקידום תוכניות לימודים.
  5. ניסיון ניהולי מתאים.
  6. מודעות גבוהה למעורבות בפעילויות קהילתיות וחברתיות.
  7. יכול ייצוג של המרכז בפני הציבור, גורמי ממשלה ואקדמיה בארץ ובחו"ל.
  8. יזמות, מנהיגות ויכולת להמשיך את קידומו של המרכז ופיתוחו הפיזי.
  9. יכולת תקשרות בינאישית.
  10. המועד המתוכנן לאיוש המשרה: 1 באוקטובר 2025.

 

הנשיא.ה הנבחר.ת, יועסקו במרכז האקדמי במשרה מלאה והמוסד יהיה מקום עבודתם היחיד.

ועדת האיתור תציע מועמדים.ות לוועד המנהל שימליץ על המועמד.ת הסופי.ת  בפני חבר הנאמנים.

קורות חיים מפורטים יש לשלוח בדוא"ל עד יום חמישי, י"ד בתמוז תשפ"ה, 10 ביולי 2025.

דוא"ל: president-applications@ruppin.ac.il | טלפון ליצירת קשר: 09-8981312

רק מועמדים.ות מתאימים.ות יענו.

תיאור:

  • מתן מידע ראשוני, כולל היבטים שיווקיים, למועמדים.ות ללימודים באמצעות שיחות טלפון נכנסות, יוצאות וערוצי המדיה השונים.
  • תיאום פגישות/שיחות ייעוץ עבור יועצי.ות הלימודים.
  • ניהול מעקב וטיפול שוטף במועמדים.ות.
  • זימון מועמדים.ות לימים פתוחים והשתתפות בהם.

דרישות:

  • ניסיון בשירות לקוחות טלפוני/פרונטלי/מכירות – יתרון.
  • מיומנויות: יכולת ורבלית גבוהה, שליטה מלאה בעברית, אוריינטציה שירותית ומכירתית, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים.

היקף משרה: משרה מלאה.
עבודה במשמרות בוקר, צהריים וערב, ימי שישי פעמיים בחודש בממוצע, התחייבות לשנה.

להגשת מועמדות יש לשלוח קו"ח ל: liata@ruppin.ac.il  רק פניות מתאימות תענינה.

כפיפות: מנכ"לית המרכז האקדמי רופין
מטרת התפקיד:
הובלת תחום הפיתוח העסקי והשיווקי של פעילות לא אקדמית תוך ייזום, תכנון, שיווק וניהול של תוכניות הכשרה מקצועיות, קורסים והסמכות, שיתופי פעולה, מיזמים משותפים ועוד. התפקיד כולל ניהול צוות יזום והובלת תהליכים מול שותפים חיצוניים, גופים ממשלתיים ולקוחות עסקיים, עבודה עם ממשקים מרובים פנים ארגוניים.

לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>

תמצית עיקרי התפקיד :

  • איתור וגיוס שירותים בשדה ומדריכות להדרכה עבור הסטודנטים.
  • מעקב אחרי קיום ההכשרה המקצועית כסדרה והבטחת איכות ההדרכה .
  • ייעוץ למרצות קורסי שיטות סביב סוגיות הנוגעות להכשרה מקצועית בשדה.
  • פיתוח ופיקוח על שדות ההכשרה.
  • השתתפות בוועדת הכשרה מקצועית בשדה.
  • סיוע בתכנון ובתיאום כנס שנתי למדריכות, ותיאום סיורים אקדמיים עבור הסטודנטים בשדה.
  • כל משימה נוספת במסגרת התפקיד.

לפרטים המלאים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >

תמצית עיקרי התפקיד

  • הכנת לוח מבחנים מועדי א' וב' לכלל הפקולטה ולמכינות, כולל מועדים מיוחדים ואישורו מול ההנהלה.
  • תיאום מועדים מול המרצים.
  • שיבוץ המבחנים במכלול ושיבוץ סטודנטים בכיתות.
  • הזמנת משגיחים ובדיקת שעות העבודה בסוף כל חודש.
  • הכנת בחינות, שמירה ואחריות על נוהל בחינות תקין והדרכת משגיחים לפני כל מבחן.
  • איסוף המחברות בסוף המבחן והכנת הבחינות לשליחה לתומקס.
  • מילוי טפסים לוועדת משמעת בכל הקשור לבחינות.
  • טיפול ומענה לסטודנטים לקויי הלמידה מול מרכז התמיכה רופין והזמנת בוגרים להקראות, טיפול בהתאמות סטודנטים נבחנים.
  • זכאויות מועדים מיוחדים - עבודה שוטפת מול ההנהלה, בניית לוח מועדים מיוחדים.
  • עבודה שוטפת מול הדיקן, ראש התחום וההנהלה – מתן פתרונות לסטודנטים.
  • טיפול ברישיונות- עבודה מול משרד התחבורה.
  • קורס GMDSS – עבודה מול משרד התקשורת.

לפרטים המלאים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>>

תמצית עיקרי התפקיד:

  • מתן שירות לראש מנהל הפקולטה: ניהול יומן, מתן כל עזרה יום יומית נדרשת.
  • עבודה שוטפת מול ראש מנהל סטודנטים (תואר ראשון): מתן עזרה הנדרשת למחלקה, הוצאות 
  • דוחות סטודנטים, הודעות שוטפות לסטודנטים, עזרה בניהול אירועים.
  • מתן שירות לסטודנטים ולמרצים: קבלת קהל, מענה טלפוני, טיפול בבקשות של סטודנטים,
    נוכחות/חיסורים, הוצאת אישורים, קביעת פגישות עם סטודנטים.
  • אחריות על הסכמי עבודה למרצים מן החוץ בתואר הראשון: שליחת הסכמי עבודה ומעקב אחר
    חתימתם, ממשק עבודה מול מחלקת משאבי אנוש.
  • אחראית סיורים לימודיי ם/הפלגות: הזמנת הסעות, מע"רים וקבלת כל פרטי הספקים הנדרשים לסיור והעברתם למרצים.
  • תיאום פגישות מול מרכז נגישות/אחראית מלגות.
  • אחריות על רישום שומע חופשי.

לפרטים המלאים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>

תמצית עיקרי התפקיד :

  • שירות לסטודנטים, בוגרים וסגל הוראה: טיפול שוטף בסטודנטים בנושאים הנוגעים למהלך לימודיהם, לרבות טיפול שוטף במערכות השעות-ביטול/השלמות מפגשים, הפקת דוחות ומעקב אחר התניות אקדמיות, עדכון שעות סגל, אישורים מיוחדים, מבחנים, שיבוץ לקורסים, טיפול בטפסי  זכאות לתואר, טיפול בציונים וכו'.
  • עזרה בארגון אירועים במחלקה ובפקולטה כגון: טקסי מצטיינים, טקסי הענקת תארים, ימי עיון וכו'.
  • מתן שירותי מזכירות לראש מנהל וראש מחלקה .
  • עבודה מול גורמים שונים - מדור בחינות, מחלקת שכר לימוד, דקאנט הסטודנטים ועוד .
  • כל משימה נוספת במסגרת התפקיד .

לפרטים המלאים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>>