דרושים סגל מנהלי

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​המרכז האקדמי רופין מעודד ומקדם גיוון ומזמין מתעניינים ומתעניינות מכל המגזרים להגיש מועמדות למשרות שאנו מפרסמים. אנו מעודדים הגשת מועמדות גם למועמדים ומועמדות בעלי מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה.​​​

לימור שרמייסטר, מנהלת משאבי אנוש וממונה תעסוקה לעובדים עם מוגבלויות:  טל': 09-8981313, limors@ruppin.ac.il

משרות פתוחות

תיאור:

  • מתן מידע ראשוני, כולל היבטים שיווקיים, למועמדים.ות ללימודים באמצעות שיחות טלפון נכנסות, יוצאות וערוצי המדיה השונים.
  • תיאום פגישות/שיחות ייעוץ עבור יועצי.ות הלימודים.
  • ניהול מעקב וטיפול שוטף במועמדים.ות.
  • זימון מועמדים.ות לימים פתוחים והשתתפות בהם.

דרישות:

  • ניסיון בשירות לקוחות טלפוני/פרונטלי/מכירות – יתרון.
  • מיומנויות: יכולת ורבלית גבוהה, שליטה מלאה בעברית, אוריינטציה שירותית ומכירתית, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים.

היקף משרה: משרה מלאה.
עבודה במשמרות בוקר, צהריים וערב, ימי שישי פעמיים בחודש בממוצע, התחייבות לשנה.

להגשת מועמדות יש לשלוח קו"ח ל: liata@ruppin.ac.il  רק פניות מתאימות תענינה.

כפיפות: מנכ"לית המרכז האקדמי רופין
מטרת התפקיד:
הובלת תחום הפיתוח העסקי והשיווקי של פעילות לא אקדמית תוך ייזום, תכנון, שיווק וניהול של תוכניות הכשרה מקצועיות, קורסים והסמכות, שיתופי פעולה, מיזמים משותפים ועוד. התפקיד כולל ניהול צוות יזום והובלת תהליכים מול שותפים חיצוניים, גופים ממשלתיים ולקוחות עסקיים, עבודה עם ממשקים מרובים פנים ארגוניים.

לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>

תמצית עיקרי התפקיד

  • תחזוקה כללית ביקורת ומעקב על מבנים, תיקונים במערכות אינסטלציה סניטארית.
  • עבודות כלליות באחזקה קריאות מוני מים וחשמל עבודות יזומות בשיפוצים טיפול ומענה לאירועים כגון - אזעקות אש ופריצה, עבודות חשמל, תיקון תקלות וניקוי פילטרים למזגנים. עבודות גבס, טיפול בסתימות ביובים, טיפול ומעקב אחר ציוד לכיבוי אש, כוננות כצוות חרום.
  • סיוע באירועים וטכסים המתקיימים בקמפוס.
  • העבודה כרוכה גם בעבודה פיזית ועבודה בגובה.
  • כל עבודה אחרת המוטלת על מחלקת האחזקה או התפעול.

לפרטים המלאים, רשימת הדרישות ולהגשת מעומדות לחצו כאן >

תמצית עיקרי התפקיד :

  • תכנון, ניהול והוצאה לפועל של תוכניות העבודה בתחום העשייה החברתית והקשר הבין האקדמי לקהילה במוסד.
  • ניהול התקציב הכולל של היחידה, כולל הכנה וכתיבת דו"חות מקצועיים לות"ת.
  • פיתוח מענים קהילתיים פנים וחוץ מוסדיים, פיתוח שותפויות עם עמותות חברתיות, ארגון ימי שיא ואירועים חברתיים, ניהול קבוצות מנהי גות ושיח סטודנטיאלי .
  • פיתוח שותפויות עם גורמים חיצוניים (כפרי נוער, מנהל חינוך התיישבותי, פר"ח, עמותות חברתיות, קרנות פילנתרופיות וכד').
  • ניהול מערך הקורסים משלבי עשייה חברתית תוך ליווי הסגל האקדמי המלמד.
  • ניהול פעילות ופיקוח על רכזי היחידה והכשרה והנחיית הסטודנטים הפעילים ביחידה.
  • השתתפות בפורומים ארציים מקצועיים.
  • כל פעילות נוספת שתידרש במסגרת התפקיד.

לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>

תמצית עיקרי התפקיד:

  • שירות לסטודנטים, בוגרים וסגל הוראה: טיפול שוטף בסטודנטים בנושאים הנוגעים למהלך לימודיהם, לרבות טיפול שוטף במערכות השעות -ביטול/השלמות מפגשים, מענה טלפוני, קבלת קהל, הפקת דוחות ומעקב אחר התניות אקדמיות, עדכון שעות סגל, אישורים מיוחדים, מבחנים, שיבוץ לקורסים, טיפול בטפסי זכאות לתואר, טיפול בבחינות וציונים וכו' .
  • עזרה בארגון אירועים במחלקה ובפקולטה כגון: טקסי מצטיינים, טקסי הענקת תארים, ימי עיון וכו'.
  • מתן שירותי מזכירות לראש מנהל ולראש המחלקה.
  • עבודה מול גורמים שונים - מדור בחינות, מחלקת שכר לימוד, דיקנאט הסטודנטים ועוד.
  • כל משימה נוספת במסגרת התפקיד.

לפרטים המלאים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>