דרושים סגל מנהלי

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​המרכז האקדמי רופין מעודד ומקדם גיוון ומזמין מתעניינים ומתעניינות מכל המגזרים להגיש מועמדות למשרות שאנו מפרסמים. אנו מעודדים הגשת מועמדות גם למועמדים ומועמדות בעלי מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה.​​​

לימור שרמייסטר, מנהלת משאבי אנוש וממונה תעסוקה לעובדים עם מוגבלויות:  טל': 09-8981313, limors@ruppin.ac.il

משרות פתוחות

תיאור:

  • מתן מידע ראשוני, כולל היבטים שיווקיים, למועמדים.ות ללימודים באמצעות שיחות טלפון נכנסות, יוצאות וערוצי המדיה השונים.
  • תיאום פגישות/שיחות ייעוץ עבור יועצי.ות הלימודים.
  • ניהול מעקב וטיפול שוטף במועמדים.ות.
  • זימון מועמדים.ות לימים פתוחים והשתתפות בהם.

דרישות:

  • ניסיון בשירות לקוחות טלפוני/פרונטלי/מכירות – יתרון.
  • מיומנויות: יכולת ורבלית גבוהה, שליטה מלאה בעברית, אוריינטציה שירותית ומכירתית, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים.

היקף משרה: משרה מלאה.
עבודה במשמרות בוקר, צהריים וערב, ימי שישי פעמיים בחודש בממוצע, התחייבות לשנה.

להגשת מועמדות יש לשלוח קו"ח ל: liata@ruppin.ac.il  רק פניות מתאימות תענינה.

כפיפות: מנכ"לית המרכז האקדמי רופין
מטרת התפקיד:
הובלת תחום הפיתוח העסקי והשיווקי של פעילות לא אקדמית תוך ייזום, תכנון, שיווק וניהול של תוכניות הכשרה מקצועיות, קורסים והסמכות, שיתופי פעולה, מיזמים משותפים ועוד. התפקיד כולל ניהול צוות יזום והובלת תהליכים מול שותפים חיצוניים, גופים ממשלתיים ולקוחות עסקיים, עבודה עם ממשקים מרובים פנים ארגוניים.

לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>

תמצית עיקרי התפקיד

  • הכנת לוח מבחנים מועדי א' וב' לכלל הפקולטה ולמכינות, כולל מועדים מיוחדים ואישורו מול ההנהלה.
  • תיאום מועדים מול המרצים.
  • שיבוץ המבחנים במכלול ושיבוץ סטודנטים בכיתות.
  • הזמנת משגיחים ובדיקת שעות העבודה בסוף כל חודש.
  • הכנת בחינות, שמירה ואחריות על נוהל בחינות תקין והדרכת משגיחים לפני כל מבחן.
  • איסוף המחברות בסוף המבחן והכנת הבחינות לשליחה לתומקס.
  • מילוי טפסים לוועדת משמעת בכל הקשור לבחינות.
  • טיפול ומענה לסטודנטים לקויי הלמידה מול מרכז התמיכה רופין והזמנת בוגרים להקראות, טיפול בהתאמות סטודנטים נבחנים.
  • זכאויות מועדים מיוחדים - עבודה שוטפת מול ההנהלה, בניית לוח מועדים מיוחדים.
  • עבודה שוטפת מול הדיקן, ראש התחום וההנהלה – מתן פתרונות לסטודנטים.
  • טיפול ברישיונות- עבודה מול משרד התחבורה.
  • קורס GMDSS – עבודה מול משרד התקשורת.

לפרטים המלאים ולהגשת מועמדות לחצו כאן >>>

תמצית עיקרי התפקיד

  • תחזוקה כללית ביקורת ומעקב על מבנים, תיקונים במערכות אינסטלציה סניטארית.
  • עבודות כלליות באחזקה קריאות מוני מים וחשמל עבודות יזומות בשיפוצים טיפול ומענה לאירועים כגון - אזעקות אש ופריצה, עבודות חשמל, תיקון תקלות וניקוי פילטרים למזגנים. עבודות גבס, טיפול בסתימות ביובים, טיפול ומעקב אחר ציוד לכיבוי אש, כוננות כצוות חרום.
  • סיוע באירועים וטכסים המתקיימים בקמפוס.
  • העבודה כרוכה גם בעבודה פיזית ועבודה בגובה.
  • כל עבודה אחרת המוטלת על מחלקת האחזקה או התפעול.

לפרטים המלאים, רשימת הדרישות ולהגשת מעומדות לחצו כאן >

תמצית עיקרי התפקיד

  • תפעול שוטף של מערכת ניהול אקדמי "מכלול" של ראשים, כחלק מצוות.
  • עבודה עם משתמשי המערכת בארגון, מתן עזרה והדרכות למשתמשים.
  • ריכוז וטיפול בתקלות ואסקלציות מול הספק.
  • קשר מול ספק בכל הקשור ליישום והפעלת המערכת ופיתוחים.
  • קשר עם ספקים נוספים ואינטגרציה בין מערכות שונות.
  • סיוע בכתיבת מסמכי אפיון ובכלל זה: דוחות, מצגות וטפסים, על פי הצורך .
  • הגדרת נהלי עבודה שוטפים במערכת מכלול והדרכות המשתמשים.
  • ניתוח ואפיון תהליכים, ביצוע מעקב ובקרה, יישום והטמעה.
  • משימות נוספות הנדרשות במסגרת התפקיד.

לפרטים המלאים, רשימת הדרישות ולהגשת מועמדות לחצו כאן >