אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
הגירה 9 .Hagira Vol
כתב עת הגירה | Hagira journal
הגירה - כתב עת אקדמי רב תחומי מקוון
Hagira - Israel Journal of Migration
גיליון מס' 9, תשע"ט, Vol. 9 2019
גיליון מיוחד: הגירה וחינוך, עורכת אורחת: ריטה סבר
Special Issue: The Educational Perspective of Migration
Guest Editor: Rita Sever
לגיליון המלא לחצו כאן / To the full Vol click here
|
עמוד Pages |
מאמרים מקוריים Original Articles |
|---|---|
|
1 |
דבר העורכים / סרג'ו דלה פרגולה ורחל שרעבי Editors' Note / Sergio DellaPergola, Rachel Sharaby |
|
2-6 |
דבר העורכת האורחת / ריטה סבר Introduction to volume 9 – guest editor's note / Rita Sever |
|
7-15 |
מדיניות הגירה בראייה חינוכית ולשונית / אילנה שוהמי Educational and Linguistic Perspectives of Immigration / Elana Shohamy |
|
16-37 |
רצוי ומצוי בקליטת מהגרים במערכת החינוך בישראל / עדי בינס Ideal vs. reality - Absorption of immigrants in the education system in Israel / Adi Binhas |
|
38-64 |
חשיבות ההתנסות מחוץ לכותלי בית הספר כחלק מפיתוח כשירות בין-תרבותית בקרב סטודנטים להוראה/ דולי אליהו-לוי ומיכל גנץ-מישר The Importance of Out-of-School Experience as Part of the Development of Intercultural Competence among Pre-service Students / Dolly Eliyahu-Levi, Michal Ganz-Meishar |
|
65-88 |
"אי אפשר לחנך ילדים בלי להתחשב בהורים": הקשר האישי בין הגננת לבין הורים מבקשי מקלט אפריקנים בישראל מזווית הראייה של הגננות/דולי אליהו-לוי ומיכל גנץ-מישר It is impossible to educate children without regard to the parents":The personal relationship between the teacher and African asylum seekers parents in Israel from the perspective of the kindergarten teachers /Dolly Eliyahu-Levi, Michal Ganz-Meishar |
|
89-110 |
From Cultural Elitism to Social Mobility: The family role in changing the meaning of education among second generation FSU immigrants who study in Israeli academic institutions /Adam Haisraeli |
|
111-136
|
הגורם האנושי: תפיסת סטודנטים יוצאי אתיופיה את הגורמים המסייעים להצלחה באקדמיה / ברכי בן סימון, דגנית לוי, פאולה כאהן-סטרבצ'ינסקי The human factor: Ethiopian-Israeli students' perception of what enables successful integration into academic studies / Brachi Ben Simon, Dganit Levi, Paula Kahan-Strawczynski |
|
137-157 |
תרומתן של קבוצות למידה מקוונות לשילובם של סטודנטים ממוצא אתיופי בתרבות הסטודנטיאלית בישראל / מיטל אמזלג, נלי אליאס ויעל קלי The role of online study-groups in the integration of students of Ethiopian origin within the Israeli studential culture / Meital Amzalag, Nelly Elias, Yael Kali |
|
158-177 |
הגירה ממניעים אידאולוגיים לערי הפיתוח והשפעתה על פוטנציאל המוביליות החינוכית/ז'נט כהן ומרים ביליג Ideologically - motivated migration to development towns and its impact on educational mobility / Janet Cohen and Miriam Billig |
|
178-180 |
|
|
181-184 |
|
|
158-193 |