הגירה 9 .Hagira Vol
כתב עת הגירה | Hagira journal
הגירה - כתב עת אקדמי רב תחומי מקוון
Hagira - Israel Journal of Migration
גיליון מס' 9, תשע"ט, Vol. 9 2019
גיליון מיוחד: הגירה וחינוך, עורכת אורחת: ריטה סבר
Special Issue: The Educational Perspective of Migration
Guest Editor: Rita Sever
לגיליון המלא לחצו כאן / To the full Vol click here
עמוד Pages |
מאמרים מקוריים Original Articles |
---|---|
1 |
דבר העורכים / סרג'ו דלה פרגולה ורחל שרעבי Editors' Note / Sergio DellaPergola, Rachel Sharaby |
2-6 |
דבר העורכת האורחת / ריטה סבר Introduction to volume 9 – guest editor's note / Rita Sever |
7-15 |
מדיניות הגירה בראייה חינוכית ולשונית / אילנה שוהמי Educational and Linguistic Perspectives of Immigration / Elana Shohamy |
16-37 |
רצוי ומצוי בקליטת מהגרים במערכת החינוך בישראל / עדי בינס Ideal vs. reality - Absorption of immigrants in the education system in Israel / Adi Binhas |
38-64 |
חשיבות ההתנסות מחוץ לכותלי בית הספר כחלק מפיתוח כשירות בין-תרבותית בקרב סטודנטים להוראה/ דולי אליהו-לוי ומיכל גנץ-מישר The Importance of Out-of-School Experience as Part of the Development of Intercultural Competence among Pre-service Students / Dolly Eliyahu-Levi, Michal Ganz-Meishar |
65-88 |
"אי אפשר לחנך ילדים בלי להתחשב בהורים": הקשר האישי בין הגננת לבין הורים מבקשי מקלט אפריקנים בישראל מזווית הראייה של הגננות/דולי אליהו-לוי ומיכל גנץ-מישר It is impossible to educate children without regard to the parents":The personal relationship between the teacher and African asylum seekers parents in Israel from the perspective of the kindergarten teachers /Dolly Eliyahu-Levi, Michal Ganz-Meishar |
89-110 |
From Cultural Elitism to Social Mobility: The family role in changing the meaning of education among second generation FSU immigrants who study in Israeli academic institutions /Adam Haisraeli |
111-136
|
הגורם האנושי: תפיסת סטודנטים יוצאי אתיופיה את הגורמים המסייעים להצלחה באקדמיה / ברכי בן סימון, דגנית לוי, פאולה כאהן-סטרבצ'ינסקי The human factor: Ethiopian-Israeli students' perception of what enables successful integration into academic studies / Brachi Ben Simon, Dganit Levi, Paula Kahan-Strawczynski |
137-157 |
תרומתן של קבוצות למידה מקוונות לשילובם של סטודנטים ממוצא אתיופי בתרבות הסטודנטיאלית בישראל / מיטל אמזלג, נלי אליאס ויעל קלי The role of online study-groups in the integration of students of Ethiopian origin within the Israeli studential culture / Meital Amzalag, Nelly Elias, Yael Kali |
158-177 |
הגירה ממניעים אידאולוגיים לערי הפיתוח והשפעתה על פוטנציאל המוביליות החינוכית/ז'נט כהן ומרים ביליג Ideologically - motivated migration to development towns and its impact on educational mobility / Janet Cohen and Miriam Billig |
178-180 |
|
181-184 |
|
158-193 |