אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות לצורך הפעלת האתר, ניתוח שימוש, שיפור חוויית הגלישה, והתאמת תכנים ושירותים להעדפותיך.
חלק מהעוגיות הינן חיוניות לתפעול האתר, ואחרות נועדו למטרות סטטיסטיות, שיווקיות או מותאמות אישית.
לחיצה על "אישור" מהווה הסכמה לשימוש בכל סוגי העוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. ניתן לשנות את הגדרות העוגיות בכל עת באמצעות לחיצה על "ניהול הגדרות".
מאמרים על בית הספר
- Montessori + SE + ICT = SEET: Using SE to Teach SE
- Montessori + SE PowerPoint
- Montessori + SE Word docx
- סביבה מתוקשבת ללמידת ילדים מחוננים
- רובוט ככלי לנגישות ללמידה
- חדשנות בהוראה האקדמית לגו בהוראת קורס תכנות מונחה עצמים
- אתגרים בפיתוח פעילויות טיפוליות מבוססות תנועה לבעלי מוגבלויות מוטוריות וקוגניטיביות
- פדגוגיות מותאמות להוראה של מחוננים ומצטיינים/ סביבת הילד המחונן והמצטיין
- EXPLORING USER CHOICES IN GAME BASED EDUCATIONAL SOFTWARE
- Creativity for the software engineer: a novel organic paradigm with applications
- Early Childhood Robotics: Children's Beliefs and Objective Capabilities to Read and Write Programs
- Twenty-first century parents' attitudes and beliefs on early childhood robotics education
- Robotics as a tool to enhance technological thinking in early childhood
- Child Friendly Robotics
- Educational technology for pre-K digizens
- Language teachers and crowdsourcing
- LANGUAGE TEACHERS AND CROWDSOURCING: INSIGHTS FROM A CROSS-EUROPEAN SURVEY
- Developing pedagogically appropriate language corpora through crowdsourcing and gamification
- Using learner data from Duolingo to detect micro-and macroscopic granularity through machine learning methods to capture the language learning journey
- Data preparation in crowdsourcing for pedagogical purposes: the case of the CrowLL game
- ChatGPT+ LARA= C-LARA
- Nastavnici jezika i gomilizacija: uvid u europsko istraživanje
- INTRODUCING CrowLL–THE CROWDSOURCING FOR LANGUAGE LEARNING GAME
- Developing Manually Annotated Corpora for Teaching and Learning
- Blessing and curse of crowdsourcing among educational experts
- Crowdsourcing for language learning and linguistic resource creation
- Enetcollect User Model for Intelligent Gamification Crowdsourcing Language Learning IS, Association for Information Systems (ILAIS) Conference June 18, 2018
- Easy as ABC: using LARA to build multimedia alphabet books
- Teaching an IT Primer to Silver-Haired Teachers
- IT for Physical Education Teachers
- Web Search as Interactive Learning Environment for Graduation Projects
- Web-based Lab-Oriented Teaching of Internet Programming Course
- Using C-LARA to evaluate GPT-4's multilingual processing
- ChatGPT-Based Learning And Reading Assistant: Initial Report
- ChatGPT-Based Learning And Reading Assistant (C-LARA): Second Report
- Intelligent CALL, granular systems and learner data
- Crowdsourcing corpus cleaning for language learning–an approach proposal
- ICT FOR EDUCATION – AN OK APPROACH
- REX Paradigm for Robotic Expert Systems
- Using public domain resources and off-the-shelf tools to produce high-quality multimedia texts
- ICTs and montessori for learning disabilities