 |
כיצד טון דיבור (סבלני/לא סבלני) משפיע על שביעות רצונו של הלקוח וכיצד מין הלקוח (מגדר) מתערב בקשר זה?
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: פרופ' טלי סגר-גוטמן סטודנטים: מרקו אפרתי וליאור שורץ
|
 |
האם יימצא הבדל בגובה הטיפ אותו ייתן הלקוח על פי מידת האטרקטיביות של המלצר/ית? האם מגדר הלקוח ממתן את ההבדל בגובה הטיפ על פי האטרקטיביות?
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: פרופ' טלי סגר-גוטמן סטודנטים: אביב יולזרי ושירה תמיר
|
 |
מסע צליינים בישראל - טרנספורמציה אישית באמצעות חווית לקוח
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: פרופ' טלי סגר-גוטמן סטודנטים: אלון טל ורונן אלבגלי
|
 |
האם הבעה רגשית באמצעות אמוטיקונים- (emoticons (emotional icons אפקטיבית בשירות און-ליין (צ'אטים)?
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: יהודית פנחס ותמיר ישעיהו
|
 |
רצונם של לקוחות לקבל שירות ע"פ סממן דתי (חיג'אב) וע"פ מעורבות לקוח
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: רז חרש, אביתר אלמדו
|
 |
לקוחות תחת טרור: לקוחות מעלים זכרונות על התמודדותם במערכי שירות שונים בימים של טרור
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: קרן גילדוב, מיכאל קרביץ, סתיו גיגי, טל נוימן
|
 |
דבר אלי באמוטיקונים
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: הדר בן משה ולי טיבי
|
 |
שירות יוצא מן הכלל - קבלת שירות מנותן שירות בעל מוגבלות
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: נטע גולדנברג ולימור גדליהו
|
 |
האם קיים הבדל בתפיסת הלקוח את נותן השירות על פי סוג תספורת?
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: גת צופים ובר צימר
|
 |
השפעה של איום בטחוני כל נותן השירות
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: דניאל מילוא ודניאל עובדיה
|
 |
אותנטיות בתהליך מכירה
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: דור פרנק ויובל קזמיר
|
 |
מדריכי טיולים והתמודדות עם משברים מול לקוחות
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: רועי שחר ותמוז
|
 |
החוויה הרגשית של קצינות נפגעים במפגש עם משפחות שכולות
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: מורן בקאל ושקד בסט
|
 |
הקשר בין מחוותיהם של נותני שירות, עבודת רגשות בפועל וזו המזוהה ע"י הלקוחות והתנהגות קנייה של לקוחות בחנויות אופנה
שם הסמינר: המפגש הרגשי בין לקוח לנותן שירות מנחה: ד"ר טלי סגר-גוטמן סטודנטים: גליה קוגן, טל מורד, עמית זרחאי ואוקסנה קוזיננקו
|